Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Oświęcimiu z/s w Grojcu ogłasza przetarg nieograniczony na Usługi szkoleniowe dla mieszkańców Gminy Oświęcim w wieku aktywności zawodowej w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS „Poznaję siebie rozumiem innych. Integracja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Oświęcim". Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.gops.oswiecim-gmina.pl , www.oswiecim-gmina.pl


 

 

Oświęcim: Usługi szkoleniowe dla mieszkańców Gminy Oświęcim w wieku aktywności zawodowej w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Poznaję siebie rozumiem innych. Integracja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Oświęcim. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

 

Numer ogłoszenia: 385740 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu zs. w Grojcu , ul. Beskidzka 100, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8466420, faks 33 8466432.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.oswiecim-gmina.pl , www.oswiecim-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla mieszkańców Gminy Oświęcim w wieku aktywności zawodowej w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Poznaję siebie rozumiem innych. Integracja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Oświęcim. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe Nr 1 Kurs na licencję I stopnia pracownika fizycznej ochrony osób i mienia. Zadanie częściowe Nr 2 Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia przynajmniej jednej usługi w zakresie danego przedmiotu zamówienia (Zadania częściowego) na które składa ofertę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadające wymagane uprawnienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiany liczby uczestników lub uczestnika w szkoleniu w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Sytuacją taką może być np. nie przejście przez uczestnika badań lekarskich, długotrwała choroba oraz podjęcie zatrudnienia. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.oswiecim-gmina.pl , www.oswiecim-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu z/s w Grojcu, ul. Beskidzka 100, 32-600 Oświęcim.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu z/s w Grojcu, ul. Beskidzka 100, 32-600 Oświęcim, pok nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe Nr 1 Kurs na licencję I stopnia pracownika fizycznej ochrony osób i mienia.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs na licencję I stopnia pracownika fizycznej ochrony osób i mienia - 1 osoba zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACYJI z dnia 7 sierpnia 1998 r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu (Dz.U. Nr 113, poz. 731) 1. Tematyka usługi: a) Blok I ogólnoprawny - Przepisy regulujące zasady wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej. Wybrane elementy prawa karnego i wykroczeń, prawa karnego procesowego, prawa cywilnego i prawa pracy. Ponadto wybrane elementy psychologii, etyka pracownika ochrony, zasady udzielania pomocy przedlekarskiej. b) Blok II: ochrona osób - Przyczyny zamachów na osoby, metody i etapy ataków na osoby oraz używane środki, założenia taktyczne przeciwdziałania atakom, organizacja grupy ochronnej. c) Blok III: ochrona mienia - Ochrona obiektu, ochrona konwoju, techniczne środki zabezpieczenia mienia. d) Blok IV: szkolenie strzeleckie - Budowa i zasady działania broni, zasady bezpieczeństwa obchodzenia się z bronią, techniki posługiwania się bronią. e) Blok V: samoobrona i techniki interwencyjne - Samoobrona, techniki interwencyjne. 2. Usługa obejmuje kurs, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przeprowadzenie badań lekarskich, opłacenie pierwszego egzaminu przed komisją Komendanta Wojewódzkiego Policji. 3. Celem kursu jest przygotowanie kadry do realizacji zadań określonych przez Ustawę o ochronie osób i mienia na poziomie wykonawczym, wymagającym posiadania licencji I stopnia (zabezpieczenie obiektów przeznaczonych do obowiązkowej ochrony, ochrona osób, konwojowanie wartości pieniężnych, kierownicy obiektów). 4. Kurs obejmuje 285 godzin zegarowych teorii i praktyki. 5. Wykonawca zobowiązany jest doręczyć zamawiającemu wraz z fakturą listę obecności, dziennik zajęć (ksero), komplet materiałów szkoleniowych oraz listę potwierdzającą ich odbiór, zaświadczenie o ukończeniu kursu, potwierdzenie opłacenia egzaminu, ewentualnie kopia świadectwa. 6. Terminy zajęć muszą być uzgodnione z Zamawiającym (praca zawodowa uczestników projektu).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe Nr 2 Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III - 1 osoba 1. Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do wykonania zawodu operatora koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III. Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z przepisami prawa w zakresie go obowiązującym. 2. Zakres usługi w ramach szkolenia winien obejmować: a) przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego zgodnir z obowiązującymi przepisami, b) przeprowadzenie i uiszczenie opłaty za badania lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki kl. III, c) wydanie dokumentu zgodnego z obowiązującymi przepisami uprawniającego do przystąpienia do egzaminu , d) uiszczenie opłaty egzaminacyjnej. 3. Ponadto w zakres programu wchodzi : użytkowanie eksploatacyjne, dokumentacja techniczna, bezpieczeństwo i higiena pracy, podstawy elektrotechniki, silniki spalinowe, elementy hydrauliki, budowa koparko-ładowarki, technologia robót. 4. Uczestnik otrzyma zgodnie z obowiązującymi przepisami książeczkę operatora oraz świadectwo z pozytywnego wyniku sprawdzianu na uprawnienia operatora przeprowadzonego przez komisję. 5. W przypadku gdy uczestnik nie zaliczy pozytywnie egzaminu, Wykonawca winien wydać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. 6. Koszt kursu obejmuje sfinansowanie opłaty za egzamin (pierwszy) przed komisją kwalifikacyjną, nadającą uprawnienia, materiały szkoleniowe, badania lekarskie. 7.Kurs obejmuje 160 godzin zegarowych z podziałem na : - 100 godzin zajęć teoretycznych - 60 godzin zajęć praktycznych, 8.Wykonawca zobowiązany jest doręczyć zamawiającemu wraz z fakturą listę obecności, dziennik zajęć (ksero), komplet materiałów szkoleniowych oraz listę potwierdzającą ich odbiór, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia lub kopie dokumentów potwierdzające uzyskane kwalifikacje (książeczka operatora), potwierdzenie opłacenia kosztów egzaminu. 9. Terminy zajęć muszą być uzgodnione z Zamawiającym (praca zawodowa uczestników projektu).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.

 

 

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 

 

Kierownik

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

w Oświęcimiu

/-/ Anna Chojnacka

 

 

Specyfika Istotnych Warunków Zamówienia

Istotne postanowienia umowy

Formularz ofertowy

Załącznik Nr 1

Załącznik Nr 2

Załącznik Nr 3

Załącznik Nr 4

Załącznik Nr 5

 

_________________________________________________________________________

Poznaję siebie rozumiem innych. Integracja społeczna i zawodowa mieszkańców

Gminy Oświęcim”

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu  Społecznego

 

 

Tagi