19.04.2021r.-Rozeznanie rynku-pełnienie funkcji specjalisty ds. indywidualnej diagnozy potrzeb

ROZEZNANIE RYNKU

 

I. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji specjalisty ds. indywidualnej diagnozy potrzeb dla projektu realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu z siedzibą w Grojcu „Aktywna integracja w Gminie Oświęcim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0012/20 w ramach poddziałania 9.1.1  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Do obowiązków Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należeć będzie przeprowadzenie indywidualnej diagnozy potrzeb uczestników projektu (UP) oraz dostosowanie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb w wymiarze nie więcej niż 540 godzin.

W ramach w/w usługi zespół specjalistów analizował będzie indywidualne predyspozycje UP przy konsultacji z pracownikami socjalnymi oraz specjalistami typu psycholog, pedagog, doradca zawodowy, którzy dobierani będą do zespołu przeprowadzającego diagnozy w zależności od potrzeb. Doradca zawodowy opracowywał będzie część diagnozy dotyczącą aktywizacji zawodowej UP, którzy mogą być objęci aktywizacją zawodową. Specjalista ds. diagnoz opracowywał będzie indywidualną ścieżkę udziału w projekcie dla każdego UP . Specjalista ds. diagnoz odpowiedzialny będzie także za weryfikowanie postępów UP w realizacji indywidualnej ścieżki oraz osiąganych rezultatów indywidualnych. Przy współpracy ze specjalistami realizującymi wsparcie w formach indywidualnych i grupowych oraz z pracownikami socjalnymi specjalista ds. diagnoz dokonywał będzie zmian do indywidualnej ścieżki udziału celem dostosowania wsparcia realizowanego w ramach projektu do potrzeb UP w odniesieniu do osiągnięcia zaplanowanych rezultatów projektu.

 

II. Warunki współpracy

Umowa cywilno-prawna w okresie od podpisania umowy do zakończenia realizacji projektu  tj. do 30.06.2023r.

 

III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

- doświadczenie w zakresie przeprowadzania indywidualnych diagnoz potrzeb oraz planowania indywidualnej ścieżki wsparcia w ramach co najmniej 3 projektów finansowanych z EFS.

Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty.

 

IV. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

  1. W druku „Formularz oferty” – należy podać cenę za godzinę netto i brutto, która musi określać wycenę przedmiotu zamówienia przy założeniu realizacji maksymalnie 540 godzin usługi, z uwzględnieniem kwalifikowalności wydatków projektowych w okresie 01.01.2021 – 30.06.2023 oraz zapewnieniem udziału wymaganych specjalistów.
  2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.
  3. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.
  4. Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/ gr).
  5. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu ofertowym.

 

V. Kryteria oceny oferty :  najniższa cena za 1 h usług

 

VI. Miejsce oraz termin składania ofert.

Oferty należy składać na wzorze załączonym do rozeznania, na adres e-mail: gops@gops.gminaoswiecim.pl lub w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, 32-615 Grojec ul. Beskidzka 100 do dnia 27.04.2021 r. do godz. 9:00.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką mailową, pocztową czy kurierską.  

Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę podlegać będą odrzuceniu.

Informacji w sprawie oferty udziela Pan Wojciech Broczkowski  Koordynator projektu, tel. 606 941 485 email : wirtual@trzebinia.com.pl

 

VI. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji. 
  2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nie pozyskania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.

 

Dyrektor

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

    w Oświęcimiu

         /-/ Anna Chojnacka

 

 

Załączniki :

1. Formularz oferty

 

 

PROTOKÓŁ Z WYBORU WYKONAWCY

 

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Pełnienie funkcji Specjalisty ds. indywidualnej diagnozy potrzeb w ramach projektu realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu „Aktywna integracja w Gminie Oświęcim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0012/20 w ramach poddziałania 9.1.1  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

 

Do Obowiązku Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należeć będzie:

Przeprowadzenie Indywidualnej Diagnozy Potrzeb uczestników projektu oraz dostosowanie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb w wymiarze nie więcej niż 540 godzin.

Zespół specjalistów analizował będzie indywidualne predyspozycje UP i przy konsultacji z pracownikami socjalnymi oraz specjalistami typu: psycholog, pedagog, doradca zawodowy, którzy dobierani będą do zespołu przeprowadzającego diagnozy w zależności od potrzeb. Doradca zawodowy opracowywał będzie część diagnozy dotyczącą aktywizacji zawodowej UP, którzy mogą być objęci aktywizacją zawodową. Specjalista ds. diagnoz opracowywał będzie Indywidualną Ścieżkę Udziału w projekcie dla każdego UP . Specjalista odpowiedzialny będzie za monitorowanie postępów UP w realizacji indywidualnej ścieżki, oraz osiąganych rezultatów indywidualnych przez poszczególnych uczestników projektu. Przy współpracy ze specjalistami realizującymi wsparcie w formach indywidualnych i grupowych oraz pracownikami socjalnymi dokonywał będzie zmian do Indywidualnej Ścieżki Udziału celem dostosowania wsparcia realizowanego w ramach projektu do potrzeb UP w odniesieniu do osiągnięcia zaplanowanych rezultatów projektu.

 

  1. Informacja o sposobie upublicznienia zapytania ofertowego:

W ramach procesu wyboru wykonawcy usługi przeprowadzono następujące działania:

  • zamieszczono informację na stronie internetowej Zamawiającego.

 

  1. Wykaz ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na zapytanie ofertowe wraz ze wskazaniem daty wpłynięcia oferty do zamawiającego:

 

  1. „Centrum Analiz” Anna Sermak wpłynęło  23.04.2021r.
  2. Monika Łyszczarz, wpłynęło 23.04.2021r.

 

  1. Informacje o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, o ile takie warunki były stawiane :

 

Wymagane doświadczenie w zakresie przeprowadzania Indywidualnych Diagnoz Potrzeb oraz planowania indywidualnej ścieżki wsparcia w ramach co najmniej 1 projektu finansowanego z EFS.

 

W ramach formularza przedstawiono informacje potwierdzające spełnienie warunku doświadczenia.

 

  1. Wykonawca nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym :

 

Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym polegającym w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Osoby wykonujące w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty. Są to osoby bezstronne i obiektywne.

 

  1. Informacje o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny i sposobie przyznawania punktacji poszczególnym wykonawcom za spełnienie danego kryterium :

 

W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany został na podstawie kryterium: cena brutto - 100 %.

 

Oferty niepodlegające odrzuceniu są wg wzoru:

P1 = (Cmin / C of. licz.) x 100% przy czym 1 % =1 pkt.

gdzie: 

Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.

of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.

P1 - ilość punktów w kryterium przyznanych ofercie ocenianej.

Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma największą ilość punktów.

 

W ramach oceny oferty otrzymały następującą ilość punktów:           

1. „Centrum Analiz” Anna Sermak,  koszt za godzinę realizacji usługi: 90 zł. Łączny koszt brutto: 48600 zł. Ilość uzyskanych punktów: 100.

2. Monika Łyszczarz,  koszt za godzinę realizacji usługi: 100 zł. Łączny koszt brutto: 54000 zł. Ilość uzyskanych punktów: 90.

 

  1. Wskazanie wybranej oferty wraz z uzasadnieniem wyboru :

Wybrana została oferta firmy: „Centrum Analiz” Anna Sermak, oferta uzyskała największą ilość punktów.

 

Protokół sporządzono w dniu 04.05.2021

 

Dyrektor

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

    w Oświęcimiu

         /-/ Anna Chojnacka